• Actualiteit
  • Onze modellen

Door Bas van Agten

16-10-14

Een autorace meemaken met uitzicht vanuit de pitstraat, pitspoezen die je van hapjes en drankjes voorzien en dat onder het genot van je favoriete muziek. Welke autofan wil dat nou niet? Dat was de prijs die de winnaar van de ‘Private Pitbox-activatie’ kon winnen. Het resultaat: een unieke race-ervaring!

De campagne werd bij de doelgroep onder de aandacht gebracht door een samenwerking met de YouTube-influencers van StukTV en Autovisie. De heren van StukTV hebben in twee van hun afleveringen onze gele R.S. monsters ingezet om een razendsnelle show weg te geven. Werner Budding van Autovisie werd gevraagd om even flink te gassen, dit liet hij zich niet twee keer zeggen natuurlijk… De winnaar heeft samen met zijn vrienden tijdens de Renault Clio Cup Benelux op het circuit van Assen kunnen genieten van een stralende dag en werd volledig in de watten gelegd. Nagenieten kan met deze vette casevideo waarin we de hele campagne nog even voor je op een rij gezet hebben. Genieten!

“ 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.